Chokladkalender!

Jag är ingen godisråtta. Faktum är att jag inte är särskilt förtjust i sötsaker över huvudtaget. Men de flesta former av choklad slinker snabbt ner, vissa bättre än andra XD
Chokladkalendrar innehåller för det mesta en väldigt lockande choklad. Det är värt ett års väntan!

Förr fanns det Nemi-kalendrar att köpa. Då fick man både choklad, och citat från rockartister m.fl. Det kändes lite speciellt :)
Nu i år har jag inte kunnat hitta någon sådan. Valet stod alltså mellan en traditionell kalender med tomtar och glada ungar på, eller något lite mer häftigt. Jag tror ni kan se vad det blev:


Nu ska jag ge mig av till mitt andra deltidsjobb, på Chalmers. Har sovit för lite :( Somnade efter två någon gång, och vaknade vid... jag vet inte vad O_o

Idag MÅSTE akrylbilden bli klar! Gah! Jag lyckas inte få Fabians ansikte att se rätt ut >.< Ska måla om det helt

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0