Brännblåsor och huvudvärk

Haha, känns som jag klagar så väldigt X) Och det gör jag väl också, även IRL, men jag är bara sån. Får jag bara klaga några minuter kommer jag vara glad och nöjd sen ^^

Hur som haver, igår var det McDonald's som gällde. Sjäääälvklaaaart lyckas jag bränna mig, på ett nytt fantastiskt sätt, på grillen. Då kunde jag heller inte kasta något svalkande över med detsamma; jag höll på att skrapa grillen (något man gör efter varje omgång kött, eftersom det lämnar så mycket flott och avlagringar). Så jag fick gott ta och vänta tills jag var klar, men då gjorde det ju inte lika ont längre. Däremot smärtar det ju som besatt när man arbetar vid grillen, eller andra varma ställen... då bränns det igen.

Efter någon timme hade brännmärket omvandlats till en lustig liten brännblåsa... Såg ut som en vårta O_o


Det gör den väl ännu, men jag gjorde mitt bästa för att behandla den igår. Försökte först med något spännande brännsårs-medel på McDonald's, precis innan jag slutade. Det stod att man skulle spreja rikligt på brännskadan, och låta det sitta i 40 minuter. Problemet var ju att det medlet var alldeles flytande, och hur i hela helvete håller man någonting helt flytande kvar på fingret i 40 minuter?!

Jag jobbade dessutom med huvudvärk... Och vaknade med huvudvärk också. Jag blir så trött -.-

Jag måste iväg och orka gympa! Vill inte skjuta upp det till imorgon... men vill heller inte få migrän på gymping innan McDonald's -.-

De ringde från jobbet också, och bad mig att börja en timme tidigare. Sure thing. Ska ändå jobba ikväll, imorn och på söndag. Yay. Not. Men det blir lite pengar.... nästa månad :P


Någon som kan förklara varför jag har rivsår på halsen? Eller mina rivsår på hakan? O_o Blir jag misshandlad medan jag sover?

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0