Jobb och jobb

Fy farao vad skönt det är att träna! Jag måste se till att komma ihåg det, så att jag gör det tusen gånger oftare. Tror till och med jag stretchade bra, så jag slipper olidlig träningsvärk ^_^

Till och med tanken på McDonald's är uthärdlig... känns mer än bara okej. Enda nackdelen är att jag har inspiration nu, när jag ska iväg till jobbet. Jag hoppas verkligen det sitter kvar när jag kommit hem... Behöver få färdigt fler tavlor, annars finns det ingen utställning att tala om.

Tjolahopp!

Reaktioner
Postat av: Jennifer

Duktig flicka som stretchar!! borde jag ha gjort igår.. Har jätteträningsvärk i innanlåren av dansen i gårkväll... AOCH!!

2008-10-26 @ 19:04:26
URL: http://galencaliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0