Kolsvart

Det var en ganska händelserik afton igår, får jag säga :P

Jag behövde desperat komma ut ur huset (igen) för att hälla i mig alkoholhaltiga drycker. Det är bara att trotsa stormvarningarna och ge sig ut!
Jennifer och jag skulle ses på Rockbaren. Hennes kompis skulle dyka upp senare. Då ringer Edit, som också desperat vill ut, och vi ändrar planer... Gotebar, nästa! Framåt kvällen fick vi även sällskap av Christel och Jerri, och ännu senare dök Anna upp med sin kille ^^

Edit ville dra vidare efter tolv, men jag längtade hem. Så tillslut gick vi mot bussen, men där var väntetiden 15 minuter. Så vi gick till en annan hållplats, men den bussen skulle dröja 24 minuter. Det blev till att börja promenera hem... i stormen. Det blåste och regnade, fast inte så hemskt farligt...

Väl hemma fann jag att mina fötter var svarta... precis som jag misstänkt. Skorna har en tendens att färga av sig när de blir riktigt blöta, och det blev de minsann igår :P

Not too worry... det brukar gå bort efter ett par dagar... Det värsta är redan borta, men lilltårna lär vara svarta den kommande veckan :P


Trött liten Kotte ska sova efter stormen

Reaktioner
Postat av: Vicky

Men oj! Vad är det för skor egentligen? Har bara varit med om att fotbollssockarna blir färgade av fotbollsskorna.

2008-10-06 @ 22:38:47
URL: http://vickypalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0