Lycka

Tänk att man bli så hjärtans glad på bara någon minut. Det är sanslöst. Att gå från absoluta botten, absolut skit - till obeskrivlig fröjd och glädje!

Jag tror ni kan gissa vad jag syftar på, vad som skett... annars känner ni mig inte särskilt väl ;)





Skåda, min underbara té-samling! Den är tillräckligt stor för min smak, och för min plånbok... Den blå påsen är en gåva från Jennifer, en utsökt sådan! Tack, tack, tack! ^_^ Blåbär och lingon, kan jag nu avnjuta i höstmörkret.



Imorn ska jag jobba. Blääääääääh... Men det ger pengar i kassan.
Sedan kanske Volodja, måhända? Får se om jag kan flörta med far min, så att han kör mig från jobbet till Café Hängmattan.

Reaktioner
Postat av: Vicky

Åh, olika blåbärstéer är det absolut godaste <3

2008-10-02 @ 20:45:52
URL: http://vickypalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0