Mjau

Ikväll ska det bli skratt! Ty den store Magnus Betnér skall underhålla på Storan! En sådan fröjd och glädje! ^^



Sedan krogen... är förhoppningen. Hör av dig om du vill med ut! Ju fler desto roligare ;)


Shit, vad jag verkligen vill hoppa av engelskkursen... Jag vet att jag inte skulle ångra det, tror inte jag skulle förlora något på det heller. Men mamma skulle bli vansinnig. Allvarligt talat så gör det mig detsamma: jag har lärt mig en del nyttigt under kursen, men det räcker. Jag tror inte alls jag kommer lyckas med tentorna, hur mycket jag än pluggar, för det är så mycket konstiga saker vi ska lära oss som jag inte kan få in i skallen: vad de olika talorganen heter, hur stämbanden formas när man viskar... Sedan fonetisk skrift; jag vill bara kunna det såpass bra att jag kan läsa det, inte fan vill jag sitta och skriva om engelsktexter till fonetisk skrift!
Kursmaterialet har jag betalat för själv, har inte fått några pengar för det.

Reaktioner
Postat av: Vicki

Du ska göra det som känns bäst för dig :)

2008-10-13 @ 21:34:07
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0