Oh my god!

Jag har fått högre lön! Vet inte hur, vet inte när, men det står så på "McTime" - hemsidan för McDonald's arbetare. Yay and hurray!

Och plötsligt är min lön från september månad större än vad McTime påstår O_o Jag klagar då inte 8D

Jag känner att jag har flyt...

Visst borde jag måla mer, och försöka gå ner i vikt snabbare och bättre, men jag gör ju faktiskt något! Har tre tavlor på gång samtidigt, kanske blir fler ikväll, och jag har precis kommit igång med träningen X)

Om jag bara kunde städa mitt rum, och söka fler jobb också, vore mitt liv fulländat... eller nåt :P

Reaktioner
Postat av: Steff

Jag tror lönen ökas när man fyller år. I och med att det var september och så. För min lön den månaden skulle blivit 600 före skatt, sen blev den 600 efter skatt på något vis. Eller så fick du löneökning för att du är så duktig, vilket skulle vara att föredra. :P

2008-11-09 @ 18:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0