Promenad

Jag behövde komma ur huset. Prata med någon vän. Byta miljö en stund.
Jennifer ställde upp, till min stora glädje, och vi hängde på The Oak i ett par timmar... Inget roligt ställe numera, men med rätt sällskap funkar vad som helst ^^

Klockan blev snabbt mycket, och det blev dags att dra. Spårvagnen skulle dröja, så jag vandrade till nästa hållplats. Strax därefter dök vagnen upp, och tog mig till Vasaplatsen. Väl där konstaterade jag att sista bussen hem redan hade gått, så det blev till att börja promenera... precis som jag hoppats på ^_^

45 minuters vandring upp för backarna, förbi Chalmers, genom bostadsområdena, förbi min gamla skola... Alltjämt med underbar folkmusik i öronen. Fan vad underbart det är att bara få gå... Att få vara ensam, och tänka över allt - precis allt - medan man lunkar fram.



Blev så äckligt glad förut, det verkar som om samtliga Trixare är med på utställnings-idén. Lycka är att kunna måla :)

Reaktioner
Postat av: Jennifer

Vad söt du är =)

Finaste ever!!

2008-10-03 @ 18:38:25
URL: http://galencaliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0