Ursäkta?

Alltså... Jag vet inte vad jag ska säga. Att det kan finnas så dumma människor, det är fascinerande. Denna mystiska w00t som lämnat sina spår i Trixarnas gästbok... Vem är denna människa? Jag undrar om det är någon jag känner/är bekant med, som uppenbarligen ändå inte känner mig. Jag vet att man inte ska ta åt sig av sådana idioter, men jag kan ju inte låta bli att känna mig förolämpad...

I dare you to comment on this, vem du nu är, din fuling.


And now for something completely different:

Varit på stan, idag igen. Inhandlat ny plånbok! Och pulsvärmare, ursöta. Ska snart iväg på gympingpass med mor, sedan äta god mat som mormor lagat. Sedan måla. Fin dag ^_^

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0