Saturday night live

Ja, nu backar jag bakåt i tiden, för att fortsätta min redogöresle för helgen i Västerås.

Lördagen började med filmtittande på Glödgargränd ^^ Jag hade med mig Without a paddle, en gudomligt rolig komedi med min älskling Seth Green. Sedan vet jag inte vad vi fördrev dagen med... Men vi försökte iallafall hålla oss ur vägen för Trixarna så de kunde förbereda nästa föreställning. Då kunde vi passa på att vara ute och njuta av det vackra vårvädret :)

Efter varietén besökte vi Bill o Bob, en krog mitt i stan. Tydligen har de gjort om nyligen, till det sämre.. beror förstås på vad man har för smak. Jag hade nog tyckt om det tidigare bättre, låter det som :P Men det var massa trevligt ändå, sällskapet hjälpte ju till ^^

Söndagen bestod av ännu en varietéföreställning. Tredje gången gillt ^^ Sedan vart det mest bara en lång väntan på att alla skulle åka till Stockholm för att gå på Sjätte Tunnan. Efter mycket om och men fanns det slutligen bilplats åt alla, även oss tre Göteborgare. Så kom vi så äntligen till Gamla Stan, där vi kunde dränka de få sorger vi hade i alkohol :P
Greta, en kompis i Sthlm, tittade förbi :) Det är så tråkigt med kompisar som bor långt bort, man ses aldrig och måste hinna med så mycket på så kort tid... man hinner inte med X) Särskilt inte med så mycket folk där, som skall hälsas på att alla håll. Det var en fin kväll, en bra avslutligen på helgen ^^ När allt sedan började stänga, så for vi Göteborgare med Matilda ut till Solna. Där fick vi dela på hennes enooorma säng. Stort tack till Sevelinarna för övernattningen ^_^ Efter några timmars sömn for vi till centralen, där vi hoppade på bussen som förde oss hem till Götet igen.

Snipp snapp snut, så var sagan om varietéhelgen äntligen slut :P  [Äntligen som i att det tagit flera veckor att skriva ner det X) ]

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0