Punktlistor FTW!

Yes fucking indeed! Punktlistor är enkelt, snabbt och informativt! Så för att sammanfatta Trix-festen lite snabbt och lätt så kommer det en här :P

  • Åkte uppe på fredagen, och bodde hos min kusin. Supermysigt, med middag och vin
  • Fick skjuts till Trix-lokalen, Glödgargränd, av kusinen vid 12 på lördagen
  • Planerade för att hänga tavlor
  • Tog en vända till Silvan för att införskaffa häftmassa
  • Följde med Klinga, och dennes hund Baloo, på promenad till ICA
  • Handlade lösgodis till fiskedammen på ICA. Stoppade Klinga från att inhandla ballonger :P
  • Åt lunch. Lyckades tappa all min mat på golvet, framför Johan, som inte verkade glad åt mitt sällskap
  • Fick hjälp av Fiffel (<3) att hänga upp tavlorna
  • Blev tillfrågad att göra en väggmålning
  • Mötte familjen, Jennifer och Marielle på centralen. Fick de två sista tavlorna av familjen
  • Hängde de sista tavlorna
  • Diskuterade ljussättning av tavlorna
  • Gör en väggmålning, två timmar innan festen
  • Festen börjar, folk droppar in.
  • Går för att möta familjen, vilket visade sig bli onödigt :P
  • Allmän fest, tills fler har kommit. Dags för avtäckning av tavlorna!
  • Pelle håller litet tal. Tänder några eld-sprut-saker, medan jag o Martin drar bort "förhänget"
  • Får komplimanger från 3% av festen... resten pratade väl med Trixarna :P
  • Badtunna! Nakenbad! Haha, indeed!
  • Kusinen går hem
  • Familjen går hem
  • Vrickar foten ute på de isiga gatstenarna
  • Går in till centrum med Marielle och köpet fyllekäk på McDonald's
  • Blir oavsiktligt fälld av Marielle på tillbakavägen. Tappar all mat i snön, och vrickar om samma fot
  • Äter ändå den snöblöta maten
  • Badar en sista gång
  • Gör mig iordning för "natten" och somnar vid 6-tiden på en tjockmatta ihop med annat folk

Reaktioner
Postat av: vera

waaay lite uppdatering! underbart

ditt jobb känns ganska likt mitt måste jag säga! eller a.. vissa saker iaf. trivs du??

2009-01-30 @ 13:59:09
URL: http://veraiparis.blogg.se/
Postat av: Vicki

Det låter som en lyckad Trix-fest :D Kul att du haft det roligt, det glädjer mig!

2009-02-03 @ 23:09:25
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0