Medeltid! JA!

Äsch, har inte hunnit blogga så mycket, och nu är det dags. Dags att återvända. Hela året har bara varit ett enda långt förspel, nu når det äntligen sitt klimax. Medeltidsveckan!! Ja! Åh gud, hela min själ längtar! Visst, jag har inte plågats hela året... men de senaste dagarna har jag suktat... Jag har våndats, och inte kunnat njuta ordentligt av något. Allt associerar jag med Visby. Jag vet att vad som än händer kommer jag ha det bra. Det är det enda säkra, sen håller jag förväntningarna nere för att slippa bli besviken X)

Just nu gör jag allt annat än att packa.. Nej, lögn, jag har faktiskt vikt ner manteln och lite annat :P Annars har jag mest suttit och varit kreativ... Här smäller jag upp en massa bilder nu över de senaste konstprojekten ^^








Scannern gör den inte rättvisa. Seriöst.


Och jag avskyr den på foto >.<





Den fantastiske, stilige Fiffel



Nej, nu får jag ta och fortsätta packa, det flyter på bra nu.... I hope X)

Reaktioner
Postat av: Karin

Du är så himla duktig!!! Helt otroligt:D

2009-08-02 @ 19:18:19
Postat av: Malin

Himla fint!

2009-08-12 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0