11:e april

Räfvens spelning var, som väntat, livlig och bra. Där slösade jag inga bilder, det sparade jag till den obligatoriska brottningsmatch mellan TRiX och Räfven som äger rum efter att Räfven spelat på Glödgan. Tyvärr var bara TRiXarna tre man starka, så det kunde ju inte bli någon riktig brutal brottning av det hela, men roande var det ändå ;)

Trixarna bytte om matchen till ära. Johan har hotat med skott i pannan till de som publicerar bilder av honom i sin vackra rosa skrud. Vi är ett par stycken nu som väntar på det skottet :P Erik var iförd en rendräkt, medan Klinga stoltserade i blå tights och Pax-mössa. Så vackert att man kan gråta

Klinga har övermannat självaste Loke(!) som här ses ligga iförd Spidermanmask.

Lokes oslagbara taktik: Sitta på sin motståndare

Se, folk fick till och med ta dricka-paus

"Släpp! Det är mitt vapen!"

"Oooh... darling"

Jag är inte säker på vad det är de sysslar med O_o

En helt fantastisk eldshow ägde också rum, ackompanjerad av Räfven. Den har jag på film, liksom delar av brottningen :P

Följande dag var en väldigt slapp sådan. Vi lapade mest sol, men det hände lite annat också:


Jag gick för att handla frukost med de ursnygga systrarna Sevelin ^^

Jennifers konstiga min är censurerad :P
Det där är lilla Herman. En 12 veckor gammal fransk bulldog. Han stal allas hjärtan. Vi satt ett blandat gäng av Trixare, Räfvar och civila och käkade frukost under bitter bakfylletystnad då plötsligt denna lilla ängel vaggar runt hörnet och mitt in i vår frukost. Han passades från famn till famn, och stal frukost där han kom åt, och alla satt i ett kollektivt: "Aaaw, så söt!" Sedan togs han ifrån oss av sin husse, och tystnaden sänkte sig över oss igen.

Hacky Sack!

Sen började det passas fotboll, och den for självfallet upp på taket dit Johan klättrade upp för att plocka ner den

Sedan drog vi till Vasaparken, de har tydligen en egen sån i Västerås ^^ Och till skillnad från Göteborgs så har denna en staty av sin namne ^^
Där hängde vi, fast sen blev jag tvungen att åka hem... Har inte sett mina fina vänner sen dess :( Saknar de väldigt, men hoppas träffa dem senast på Sevelinarnas kalas i Juli ^_^

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0