Ärade blogg!

Så försummad du är, kära blogg. Men när det inte känns rätt att skriva ska man inte göra det heller :P
Det har då rakt inte funnits brist på ämnen eller händelser att berätta om, jag har bara inte kommit till skott.

Hösten har bestått av måleri, bland annat två veckor på en vikingagård utanför Västerås. Mer än 30 meter vikingkonst producerade jag under den tiden, och förra helgen var jag tillbaka för att folket där höll en julfest. Många resor till Västerås har det blivit, och nu ser det ut som jag själv blir Västeråsbo inom kort. Jag har kommit in på lärarutbildningen på Mälardalens Högskola, terminen börjar 24:e januari. Snabba svängar är det! Själva utbildningen är i Eskilstuna, men vill bo just i Västerås då jag känner fler där.

Jag kommer med mer utförligt inlägg om livet när jag är på bättre skrivarhumör. Tjingeling!

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0