Miserabelt sjuk

Blä och åter blä!

Drog på mig en förkylning för drygt en vecka sen. Den bröt inte ut ordentligt förrän på fredagen, och nu har det eskalerat. Igår nös jag konstant, och hostade en del. Idag har hostan tagit över, och det värker i lugnorna. Har dock ingen feber, så det är förmodligen ingenting allvarligt... men det gör det inte mer bekvämt.

Nu hoppas jag på en snabb återhämtning. Fyller ju år på onsdag! Yay me!


Finns inget bättre än ens favoritkatt när man är nere... Wish you were mine

Reaktioner
Postat av: m phoebe

hej, m phoebe från fefo här ;)

mara sa att du var jätte duktig på att måla och att jag skulle fråga dig om en sak jag undrade.

så om du vill skulle det vara jätte kul om du ville maila mig :) så kanske du kan hjälpa mig :D

2010-12-07 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0