Medeltidsveckan


Bli beskyddare av medeltidsveckan!


Idag när jag kom hem efter en sväng förbi skolan och stan så fann jag ett brev innanför dörren. Det var från Medeltidsveckan, och de hade skickat med ett fantastiskt fint diplom! Jag har nämligen sponsrat de genom att köpa en timme :)  Det är en symbolisk grej, man köper en av medeltidsveckans alla timmar - antingen en specifik eller en obestämd. Jag köpte en obestämd för det fasta priset 1250:-
Men man kan sponsra med vilken summa man vill för att räknas som vän till medeltidsveckan. Men det är bara beskyddare som äger en timme ^^


Känner mig väldigt stolt nu, med ett så vackert brev! Hurra för oss alla sponsrare ^^

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0