Äckliga förkylning

Baaah! Är så less på att vara sjuk! Nu är jag vaken innan 8 på en söndag, jag kunde inte somna om när jag väl vaknat för att tillvaron är så obekväm.

Främst ont i halsen, men det brukar lätta under dagen och sedan återvända med full kraft lagom till sängdags. Och den här morgonen bjöd på ögoninflammation också i ena ögat, mmm.

Det är illa när man hellre är vaken och har möjlighet att kurera sig än att sova. Men nu får det väl snart bli ett besök på vårdcentralen... Särskilt om inte ögoninflammationen ger med sig, det är tydligen ingen bra sak att ha när man jobbar med människor.

Just ögoninflammation måste vara något av det osexigaste som finns. Inte för att jag brukar sträva efter attraktionsförmåga, men det är något särskilt med röda svullna ögonlock, gult sekret, ihopklistrade ögonfransar... Yeah baby.

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0