Off to find the wizard!

Efter 1 ½ vecka hos Louise och hennes kompisar så ska jag nu ge mig iväg till min första WWOOF-gård. Ett par som heter Jeni och Greg och bor en timme norr om Auckland. Greg kommer strax och hämtar mig, så jag har packat ner alla mina tillhörigheter igen(hoppas jag). Han blev tvungen att komma tidigare än planerat, så Louise hinner inte komma hem från jobbet och säga hej då :/ Men jag ska lämna en liten lapp och en slant för att tacka för omhändertagandet ^^ Jag svänger nog förbi igen dessutom, innan färden går hem till Sverige igen. Kanske behöver övernattning några dagar mellan gårdar och sånt också ^^

Hursomhelst har det varit en jättefin första tid i NZ, och det ska bli spännande att få se mer av landet, även om jag nu inte far så väldigt mycket längre bort :P

Jag vet inte hur deras internetanslutning ser ut på gården, så jag kanske har dåligt med inloggningsmöjligheter. Men när jag får chansen ska jag skriva och uppdatera hur allt är :)

Kommentarer
Postat av: Fröken Tvättbjörn

Jag är rätt avis på dig som får vara där borta! Man ska inte vara avis, men det är lite svårt att låta bli ibland.



Hur mycket pengar hade du stoppat undan för att ta dig iväg?

2010-02-10 @ 22:02:47
URL: http://frokentvattbjorn.blogg.se/
Postat av: Kotte

Aw, inte avis! Eller... förstår den som är det :P



För att få ett Working Holiday visum godkänt måste man ha minst 4200 NZ-dollar (ca. 23000:- ) Har sparat i flera år

2010-02-19 @ 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0