Resa och boende, del 2


Påväg till köpcentrat

Pretty flowers!

Springfield Rd

Skön stajl

Min säng, misstänkt lik en soffa och används som sådan när jag inte sover i den

New buddy

Min inte så organiserade packning framför pianot

Här kan man ana den stora, grönskande bakgården. Odlas en massa skojigt där också ^^

Das kitchen

Här finns inga fyllehundar, bara fyllekatter


Such a boozer...

Träd på framsidan

Stigen ner till dörren

Ser kanske lite risigt ut, men det är bara charmigt ^_^


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag rådiggar cyckeln som står och smyger i hörnet på trädbilden. Den ser så nöjd ut över att vara med på kort :)

2010-02-01 @ 22:26:57
Postat av: Anonym

vad är det för intressanta saker som odlas i trädgården? ;)



fyllekatten är misstänkt lik min katt! utseendemässigt alltså. vet inte han ägnar sig åt sysselsättningar med lika hög bad ass-faktor dock :P



rolig blogg! tänker följa dig ^^



/philomela från fefo

2010-02-02 @ 19:43:40
URL: http://queerklie.blogspot.com
Postat av: Kotte

I trädgården odlas det tomater, jordgubbar, squash(trornjag), krasse, och långa, svarta och gröna bönstjälkar ^^ Samt lite olika örter :)



Tzati tror jag hon heter, katten, lite osäker O_o Hon låg och knödde bredvid mig på soffan inatt, var svårt att sova. Tillslut flyttade jag på henne från fotändan till benen istället, blev lättare att somna då :P



Roligt att ha följare ^_^ Tack!

2010-02-02 @ 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0