All over the place

Så, lite bilder... Jag ska smälla upp några från raftingen också, men först får det bli dessa.
Bilderna från den guidade turen i Hobbiton är tyvärr "hemliga". Jag skrev på kontrakt att jag inte skulle publicera några foton jag tog, och jag tänkte hålla på det... ett tag i alla fall :P Kanske lägger upp någon som inte visar något hemlighetsmakeri ^^


Början av Tongariro Alpine Crossing. Öde, men vackert

Samma nationalpark, men på ett helt annat berg. Under molnen i bakgrunden ligger Mt Doom. Ringen är nära!

Kotte approves

Mount Dooooooom! Betydligt kallare och snöigare sen Sauron försvann

Jag och lejonungen Chase



Efter Hobbiton-turen blev det fårklippnings-uppvisning på samma gård. Muskulösa, unga män... det tycker väl alla om?

Så skulle "lammen" matas. Dessa är 5 månader gamla, och borde ha börjat med gräs redan. Men de har hållts på mjölk för att roa turister... och vem är jag att neka ett litet får sin nappflaska när den nu finns där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0