Tattoo!

That's right, folks! Efter en tids fundering och övervägan gjorde jag slag i saken och gaddade mig igen ^^ Sökte rätt på bästa stället Wellington kan erbjuda och blev så tatuerad i förrgår :)

Jag är oförskämt nöjd, och vårdar den nu ömt för att den skall läka fint.

BILD! (det är bara runorna jag gjort nu, den andra gjorde jag våren -09). Det är tur att man har vikingavänner som är ordentligt pålästa när det gäller runskrift :P Jag kan bara ett par få, men Hannah och Thorgal är desto mer insatta så de fick sköta översättningen ^^


Så, vad står det då? Jo:



Ber om ursäkt för de taskiga bilderna. Har inte kunnat ta någon bättre bild ännu, och kladdade lite i Paint :P

Om frasen "White and nerdy" inte är bekant rekommenderar jag en google-sökning och en titt på Youtube. Det är titeln på en låt som Weird Al Yankovic skrivit, vilket i sin tur är en parodi på en annan låt ^^  Att det är i runskrift har ingenting med videon att göra eller så... Det är mer min grej, och jag är dessutom vit och nördig. Vi är kära, jag och mina tatuering. Ett livslångt förhållande har inletts.





I övrigt? Tja... Strosar runt i Wellington om dagarna, när vädret tillåter utflykter. Imorgon ska jag ge mig ut på en längre tur, nu känner jag mig rastlös, vill komma ut ordentligt från boendet ^^
Tycker bra om boendet, mysigt, men köket lämnat en del att önska... men det funkar. De flesta här är jättetrevliga, men party-folk. Nedsupna i princip varje kväll, och att det är fotboll- och rugbysäsong gör inte saken bättre. Det kokar på varje bar och pub. Så ser det väl ut lite överallt här i landet kan jag tänka mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0