Kära dagbok

Kära dagbok.

Jag behöver en ny nacke. Min har helt klart checkat ut, och drar envist med sig axlar och rygg i fördärv. Lever på värktabletter och hoppas på förbättring. Detta är min tredje vecka på The Tree House, men på söndag far jag tillbaka till Auckland och Louise ett tag. Är värken kvar då tänker jag besöka läkare, och hoppas att jag inte tvingas betala hutlöst mycket (reseförsäkringen ger väl bara pengar i efterhand, och jag är inte hemma på ett tag).



Bjuder på bilder för att göra inlägget lite finare och gladare:


Favoritdjuret fotat på zoo

Konstverken jag beskrev. Fotografering kanske inte var tillåtet, så jag är stygg som lägger upp bilder här. Men de förtjänar att visas upp, så otroligt fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0