Snabbis



Jag skriver bara lite snabbt har, pa ett engelskt tangentbord. Om ett tag ska jag aka till fjordlandskapen, till Milford Sound for att vara exakt. Ska med buss, sedan bat.

Bilden ar av lilla Kimmy, grisen fran garden. Den har jag lamnat nu, garden... Gissa vart jag bor nu?
Jag bor hos damen som ager garnbutiken i Te Anau! Hon blev valdigt glad i mig... Hon foder upp Gotlandsfar, och blev intresserad av min nalbindning. Sa hon tog med mig till Spinners and Weavers, dar jag fick visa hur man gor... komplicerat.
Hon tyckte synd om mig som bott i den kalla husvagnen pa garden. Sa hon erbjod mig att sova hos henne, sa skulle hon ta med mig till Queenstown nar hon aker dit for att hamta en van. Sa imorn far jag aka med henne dit. Otroligt fin manniska! Hennes man ocksa... Och de bor pa en jattefin gard :)

Skriver mer nasta gang, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0