It's done

It's done, and I'm done :P


Reaktioner
Postat av: Krikkan

Du gör mig mållös.

2008-12-09 @ 16:46:37
Postat av: vera

jag förstår inte, efter alla dessa år, hur jag fortfarande kan bli chockad över hur duktig du är!! helt fantastiskt..

jo det är helt underbart med jul i paris! man blir helt glad. dessvärre börjar jag bli sjuk.. det blev the wackness - jag rekommenderar den!

2008-12-10 @ 19:26:26
URL: http://veraiparis.blogg.se/
Postat av: vera

nu skrev jag en lång kommentar här som verkar ha försvunnit.. vi gör ett nytt försök:

fantastiskt fin bild!! verkligen! you never fail to amaze me. jul i paris är underbart, man blir helt lycklig av alla fina granar och blinkande ljus! dock håller jag på att bli sjuk.. jo det blev the wackness, jag rekommenderar den. hur är det annars?? läste det gulliga inlägget om tomtemor :D sånt händer bara dig. jag såg en uteliggare som gick omkring med en katt i koppel som satt på hennes axel - då tänkte jag på dig!

2008-12-10 @ 19:31:04
Postat av: vera

oops, ja nu fick du två kommentarer hehe nåväl..

2008-12-10 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0