Obama

Snälla, snälla, snälla... låt Obama vinna! Nog för att McCain har mer bakom pannan än Bush, men jag vill verkligen inte se honom sitta vid makten. Obama är förbannat klok, och "It's time for change!"

Jag hoppas att de trångsynta kan förbise hans hudfärg, och inte låta det avgöra hur de tänker rösta. Det är sjukt att något så oväsentligt som hudfärg ska få spela någon roll, nånsin. Rasism är fullkomligt obegripligt för mig.

Det är skrämmande att det finns så många idioter.

Reaktioner
Postat av: vicki

Håller med dig fullt ut! Obama är grymt smart och kan verkligen göra så att vi får ett nytt USA. Fattar inte varför folk går på hudfärgen, det gör mig rent ut sagt förbannad.

2008-11-03 @ 15:11:32
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com
Postat av: Leo

Det är snarare så att just hans hudfärg lockar många väljare. Han är favoriserad pga sin hudfärg, men jag håller med, rackarns rasism.



Fullkomligt obegripligt att folk röstar på honom bara för att han är svart..

2008-11-05 @ 15:06:38
URL: http://nein.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0