So silly...

Alltså, jag känner mig urfånig -.- Av flera olika anledningar... Men jag är för trött för att orka förklara allt XD

Men, en orsak är detta: Jag vill hemskt gärna se en ny föreställning som TRiX sätter upp i Västerås, det är inte så konstigt. Men att jag är beredd att åka dit tidigt på en onsdag, när den spelas på kvällen, och åka hem först nästa morgon eftersom inga tåg eller bussar går förrän då >.<
Jag, Marielle o Jennifer bestämde oss för att göra så, och igår ringde vi för att boka biljetter.
Vi, eller iallafall jag, hade räknat med att föreställnigen skulle vara åtminstone 1-2 timmar. Gissa hur det kändes när Martin säger att den antagligen blir 30-40 minuter! Jag satt bara och skrattade :D
Men inte ändrar vi oss för det... Det ska bara bli skönt att komma iväg litegrann ^^

Enda problemet är sovplats... om vi nu sover alls. Jag har ju en kusin i Västerås, som jag gärna träffar, men jag kan ju inte be att hon låter mig och två kompisar sova hos henne XP
Men en natt utan sömn kan vi klara ^_^

Reaktioner
Postat av: Matilda

annars brukar ju trixarna inte va snåla med att låta en sova över i lokalen! du kan ju alltid fråga

2008-11-24 @ 09:23:52
Postat av: Kotte

Jag tänkte fråga det, dom har redan sagt att jag kan sova där vid utställningen :P

2008-11-24 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0