D-day

Så var det äntligen dags... den nervösa dagen... tatueringsoskulden är tagen!


Min något alldagliga(till utseendet) men fantastiska tatuerare Peter D! Simon, min trogne vän, gjorde mig sällskap och satt på en soffa precis utanför rummet medan jag blev gaddad

Detta var under den enda pausen, innan han fyllde i de svarta skuggorna. Det gick helt galet snabbt, 45 minuter tror jag, sedan en kvarts skuggande

Inplastad och svidande, men ack så vacker. Det blir fler bilder när plasten är av... och när den läkt :)

Nu är det bara att fortsätta pumpa armarna, så att de också blir vackra att titta på X)

Reaktioner
Postat av: Vickan

Snyggt Kotte! :D riktigt nice, har själv börjat fundera mer på allvar gällande min första tatuering. Har en del idéer

2009-05-27 @ 21:48:50
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0