Samm piktjörs

Ja, titeln ska alltså läsas som: Some pictures. Haha, vad rolig jag är ibland. Not. Men, som utlovat:


Baksidan av Alexandras gitarr blev äntligen klar  ^^


Sötaste kärleksparet ever


Zombie Walk Göteborg!!


FIna, fina midsommar ^^


Den härliga midsommarmiddagen med bekanta, men också främmande, ansikten


Så börjar sången för kvällen


Blomsterkransen jag gjorde... Började vissa lite framåt kvällen :P


Alexandra, med den glada lilla ungen som förgyllde vår kväll ibland


Ebba kan leka dragkamp hon också X)


Dra då, tjejer!


Vi fick en fin regnbåge ^^


Det är så idylliskt, så vackert, I love this place


Alexandra myser, men fryser, med gitarren :P


Sång och mys in på småtimmarna


I ljuslyktors sken


En underbar dag på havet! Jag körde båten större delen av vägen, duktig var jag X)
Det där är lillebror som badar ^^


Vi köpte ett paket jordgubbar för att det låg så söta missbildade figurer i ^^


Jag tog en underbar promenad ner till havet


Nere i hagen vid havet har hästar på sommarbete. Denna lilla krabaten störtade fram till mig när jag kom, men tappade intresset när jag inte bjöd på mat. Efter jag tagit ett dopp lät jag honom få större delen av mitt äpple


Det är så vackert... En underbar kväll, med ett underbart manet-fritt dopp ^^

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0