Speed-painting

På lördag har vår familj blivit bjudna till vänner som skaffat ett nytt sommarhus. Som inflyttningspresent ville mamma att jag gjorde en liten tavla åt dem, och detta är resultatet:

Inte ett så bra foto, men men. Ska se om jag kan fixa till bakgrunden, är inte helt nöjd med den

Reaktioner
Postat av: Melli

Så det är tavlan jag hört så mycket om. den är fin tycker jag, förstår inte varför du inte är nöjd med bakgrunden. Men jag antar att lite lagom med konstruktiv självkritik är nödvändigt för att utvecklas. Annars riskerar man ju att bli en liten självgod snorvalp som tror att man klarar allting bättre än alla andra. Så summa summarum jag tycker att tavlan är perfekt som den är men jag stödjer dig i alla professionella beslut du tar som konstnär.

Kram Marielle

2009-07-12 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0