Konstuppdatering

Vad jag sysslar med nu


Jauvet-Palle beställde denna tavla av sig o sin dotter, så bytte jag ut bakgrunden mot Visby ^^ Än sålänge ser det lite skumt ut, men det kommer bli bättre X)


Cheyenne beställde en TRiX-producent-logga. Så jag gjorde denna bild som första utkast, så ska jag stilisera den nu ^^ Hon ska nämligen sätta den på en läderväska X)

Reaktioner
Postat av: Steff

Ååh, visby-bilden ser jättelovande ut. Jag gillar muren där i kanten, hoppas den syns ordentligt i slutresultatet för det ser ut som om du verkligen har lyckats med dem.

2009-07-01 @ 20:33:13
Postat av: Steff

Usch, nu såg jag bakgrunden - vilket pill med alla husen! Men det blir säkert jättefint!!!

2009-07-01 @ 20:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0