Resa och boende, del 1

Nu har jag återvänt från festivalen, och har fört över mina bilder från kameran till datorn. Jag tänkte att bilderna från resan får bli ett eget inlägg innan jag berättar om festivalen.


När jag först satte mig på planet i Gbg sken solen, men den hann försvinna helt innan planet lyfte

Frankfurts flygplats var enooorm! Man fick åka små rälsbussar mellan terminalerna O_o

Hur det ska gå till om planet störtar och man sitter i "rätt position"... Varför ler flygpersonalen så stilla?

Här höll de på att fiffla med luckan under mitt fönster... Betryggande?

Stort plan var det, ett av de största jag varit på. Hade förstås en mittenrad också

Slötittade på Darren Browns magishow

Över Singapore, tror jag

En ganska god frukost

Det torra, karga Australien

Australien är också ett lapptäcke ^^

What; the sheep are traffic ignorant?! Oh bother, I thought they'd be trained...

Sista färden med flygbussen, tryggare i vetskapen om att visumet var rätt

Katterna visade snabbt vad som gäller

Jag följde deras exempel och la mig för att sova

Trött kissemiss

Ljuset jag köpte till Louise, för att påminna om Sveriges snö

Reeeegn!

En sväng till St Lukes köpcenter för att skaffa nödvändigheter såsom kontantkort


Kommentarer
Postat av: Fröken Tvättbjörn

Det är så himlans mysigt att flyga själv! Jag trodde jag var flygrädd, men jag var bara rätt för att min familj skulle dö, men när man flyger ensam behöver man inte oroa sig för sånt.

Jag fnittrade för mig själv första gången jag lyften ensam^^



//Ena Blomma som är en stalker, men egentligen en Tvättbjörn

2010-02-03 @ 21:59:20
URL: http://frokentvattbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0