Auckland Folk Festival, del 3

Lite fler bilder, från 30/1. Still some pictures to go, men det blir ett annat inlägg, tar så fasligt lång tid att ladda upp


Duktiga tjejer, i fantasy-medeltid-inspirerade klänningar. Fint, men väldigt maskeradigt i mina ögon. Blev lite sur när folk bakom satt och fascinerades över "deras fantastiska kläder". "It's as if they just walked out of Avalon". Nä, de skulle se riktiga kläder.

Diane Ponzio, som jag skrev om tidigare. Med de roliga låtarna

Schedule

Skamlös reklam!

The Longdrops!


Louise in action!

På Come All Yen, efter jag sjungit

Jag gillar det jag ser

Mmmm, home brew!

Such a beautiful place... So relaxing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0