Blahablaha

Jag har inte kommit mig för att uppdatera, hade tänkt ladda upp bilder men det krånglade en massa.

Så tänkte iaf skriva vad jag gjort det senaste:
Jag såg Sir Ian McKellen uppträda i Wellington, det var fantastiskt! Fick mig önska att jag kunde se mer av honom på scen, att jag kunde fått se honom när han var ung och ny inom teatervärlden :) Jag gav honom en jättefin bukett, med ett målat kort, som jag lämnade vid scendörren innan föreställningen. Efteråt gick jag til scendörren igen och väntade på att han och de andra skådespelarna skulle komma ut. De signerade bilder, m.m. Så jag frågade Ian om han gillade buketten, och det gjorde han ^^ Så fick jag en fantastisk autograf och en bild med oss båda, ska ladda upp de när jag har annat internet.

Dagen därpå åkte jag till Turangi, där är jag nu, fast bara några timmar till. Det ligger alldeles bredvid Tongariro National Park där de filmade delar av Sagan om Ringen - scener från Mordor, och Mount Doom ligger där. Igår var jag där och vandrade runt i parken, vid foten av Mount Doom och sedan uppe på ett annat berg vid en massa skidbackar ^^  Det var ägaren av vandrarhemmet här, och hans tre barn, som jag fick följa med dit.

I eftermiddag går bussen till Rotorua, som ligger nära Hobbiton. Så det blir ännu mer Sagan om Ringen innan jag åtevänder till Auckland för att åka hem. Det är bara 12 dagar kvar nu, innan jag tar planet hem! IIIH!

Kommentarer
Postat av: vera

åh A-C du måste vara i himmelriket nu! ta många bilder!! kramar

2010-07-05 @ 13:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0