Äventyr

För att summera vad jag gjort det senaste, innan jag lägger upp mer detaljerade inlägg:

I onsdags, den 3:e, tog jag färjan till Devonport där Louise jobbar. Jag besökte hennes jobb en sväng, innan jag gick på egna äventyr till en hög kulle(gammal vulkan) som var ett gammalt krigsminne med bunkrar o annat spännande.

På torsdagen tog jag färjan till Waiheke Island. Vandrade en liten bit på ön till en badstrand. Slogs omkull av vågorna en stund, åkte sen tillbaka till stan och gick på en liten konstutställning i en galleria.

Igår, fredags, så gick jag till Auckland Zoo. Såg en kiwi-fågel, lejon, tigrar, noshörningar, och massa andra fina djur.

Idag, lördag(duh!), ska jag på spelning. Louise band The Longdrops spelar igen, på ett café.

Kommentarer
Postat av: vera

jag är väldigt nöjd med ditt uppdaterande. keep up the good work! dock, varje gång jag skriver till dig i chatten på facebook så går du offline.. jag har riktigt dålig timing där. men det får vi ordna! kram

2010-02-07 @ 15:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0