Juleljus

Jag och Marielle mysade till det, och drog på Jul på Liseberg! Men så mysigt är det inte jämt...
Fy fan vad jag hatar folkmassor >.< Det är på gränsen att jag får panik när jag tvingas gå i dem. För det första ser jag typ inget. Alla andra är så mycket längre, och jag är instängd mellan folks ryggar. För det andra så rör man sig så sjukt långsamt! Det är som Marielle sa: "Man får ställa in fötterna på tomgång". Jag vill bara skynda fram, och kunna välja när jag ska ta det lugnt >.<

Nåväl, några bilder från kvällen:


25 minuters kö för att hämta ut pengar... Yay.

Men vi var tappra och höll humöret uppe!

De söta små renarna :)

Eh... Det är mer päls än det är Kotte XD

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0