New Years Eve!

Gott nytt år alla människor där ute! Ja, alla icke-människor också :P

Har inte orkat skriva något vettigt här på sistone... Jag försöker måla så mycket jag kan, men det blir ändå inte mycket -.-
Idag har jag och mamma lagat (laktosfri) potatisgratäng. Jo, för snart ska jag iväg på knytkalas-fest hos Christel! Ska bli jättemysigt, även om jag inte känner de flesta... Det blir nog fint ändå ^^ Jag vill bara undvika suparpartyn.. Begriper inte varför man skulle vilja inleda året på det viset :/

Hoppas ni också för ett väldigt trevligt nyårsfirande!



Utställning snart O_o Gah!
Och badtunna på Trix-festen... inte fan vill jag visa min hemska kropp i bikini -.-

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0