Newsflash

Mitt glädjerus orkar jag inte förklara närmare än att jag hade en underbar kväll i tisdags, när vi fick se Trix uppträda, och få en chans att snacka med dem länge efteråt. Känns lite roligt att få lära känna dem man ska hålla utställning med :P
Och så var Västerås en fin stad, och jag fick träffa min kusin igen ^_^



Hur som haver. Jag har blivit jätteförkyld -.- Sådär uschligt... Jag har inte nyst sen jag gick upp idag, och jag hoppas att det tänkte hålla sig borta. Tycker inte om nys-förkylningar... inte host-förkylningar heller, men det finns inte så mycket annat. Och nu verkar jag ha en släng av båda. Jag slapp åtminstone jobba de sista två dagarna i julruschen på McDonald's, men sjuk vill man väl aldrig vara :P

Häromdagen skrev jag på uppsägningsansökan från McD. Snart är jag fri! Eller något... Nej, nu när man väl ska sluta så känns det rätt melankoliskt. Jag har ju inte vantrivts särskilt mycket den sista tiden, och jag känner fler där än tidigare.
De gav alla en julklapp: en svart och grå handduk som det står "I'm lovin' it" på... eller, inte vet jag om alla fick samma färg... eller sak XD



Imorgon är det julafton! Så mycket att fixa innan dess! Särskilt att kristyra årets pepparkakshus; en fotbollsarena.

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0