It's a beautiful day!

Ja, såna här dagar måste man ta till vara på!

Att vakna, för att undersöka vem som blev president, och finna att; jojomensan, Obama är vinnaren ^_^

Sedan slöa fram till halv tolv, då jag drog på mig träningsväskan och stack till Fysiken för att ha gympa :)

Kommer hem, stoppar i mig några chokladpraliner, då Emma ringer för att prata lite ^^

Äter mat, tittar in på Trix hemsida, och finner en så fantastiskt härlig kommentar på min Halloween-pumpa att jag nästan rodnar... eller inte... tror aldrig jag rodnar...

Kommer till jobbet, och finner mig själv stå som produktionsansvarig O_o

Lämnas helt ensam i köket, och misslyckas en aning då en massa beställningar rullar in på alla tre stationer samtidigt.

Lyckas bättre när jag lagar flera olika sorters burgare på alla stationerna samtidigt :D



Godnatt

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0