Goddamn American Burgers!

GAH, vad jag avskyr McDondald's-kampanjer >.<

Jag slapp lära mig New York Supreme-burgaren, eftersom jag inte stod i köket de tillfällena jag jobbade under supreme-tiden. Men ikväll fick jag lära mig Arizona Grande-burgaren istället, och inte är det bättre >.<



Den trotsar ju en av de viktigaste grundlagarna inom hela burgarprincipen: osten närmast köttet. Osten ligger närmast köttet för att smälta in i det ordentligt. Men åh nä, inte på Grande... Där ligger det bacon ovanpå pepparosten! Jag blandade ihop det ett par gånger, men tillräckligt lite för att kunna åtgärda det innan kötten var klara -.-
BigTasty-burgarn är helt borta nu... undrar om den kommer tillbaka när American-perioden är över...



Annars känns det roligt om/när man har flyt. Man skjutsar in och plockar ut bröden i flygande fart, man dressar två olika sorters burgare med vardera handen, man lyckas fylla på dressingen och få klart alla burgarna i tid till att kötten är klara... Jag skulle vilja se dig dressa 8 burgare på 39 sekunder! X)

Rättelse: Baconen ska tydligen alltid vara ovanpå osten... Har inte gjort tillräckligt många bacon-burgare för att vara insatt :D
Rättelse av rättelsen: Baconen brukar
visst ligga under osten! Arizona Grande är ologisk! :P

Reaktioner
Postat av: Vicky

hahaha! ditt jobb ger mig alltid ett gott skratt. Att du inte gått in i väggen än, skitjobb låter det där som till 99,99999%

2008-10-05 @ 16:02:11
URL: http://vickypalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0