JOY TO THE KOTTE!

Woho! Den har anlänt! Den är här! Oh my god, yes! Most orgasmic yes!!



Robot Chicken, säsong 3!!! Åh, vad jag saknat det! Jag har låtit bli att se en endaste scen via Youtube, eller andra sneakpeaks, och väntat hederligt på att få skiten sänd till mig hela vägen från USA!

Roliga kvällar framöver!

Eller kväll... avsnitten är ju 11 minuter långa, går alldeles för snabbt ;P

Seth Green, I fucking love you! Och resten av packet som gör serien möjlig XD



Försökte vara lite kreativ, och stack till Fässberg för att måla. Blev inte så mycket gjort, men jag har två tavlor färdigskissade som jag tänkte dränka i svart färg snart :P
Sedan följde jag med Simon ner på stan, och stack till Café Aladdin. För att röka vattenpipa ^^
Farligt farligt, men mysigt, mysigt.

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0