SuperCaliFragilisticespialidocious

Jag och lillebror ska gå på genrepet av Mary Poppins på Operan ^_^
Tyvärr är den på svenska, men det får man leva med :P



Visste du att lönnlöv luktar curry under sin förmultningsprocess? Något jag upptäckt själv... Gå under en lönn nu på hösten, när bladen börjat falla, så kan du känna doften. Prova att lukta på ett par blad :D



Jag jobbade i förrgår, ganska sent. Någon beställde Arizona Grande med fullkorn, alltså en Grande med fullkornsbröd. Hade kanske inte känts så underligt, om det inte vore för att fullkornsbröden är pyttesmå.... åtminstone jämfört med Grande-köttet som är fullkomligt enormt O_o Det var dubbelt så stort som brödet, och är ju dessutom avlångt. Undrar hur man lyckas äta en sån burgare...



Marielle kom hem från England i söndags. Jag fick en jättesöt födelsedagspresent! ^^

Världens finaste örhängen ^_^

Reaktioner
Postat av: Vicki

Men åååh, inte du också :D <3 Superglad för din skull verkligen, men hade gärna gått på genrepet för Mary Poppins jag också. Sandra och Poffe ska dit, jag ser den på lördag ^^

Den verkar dock väldigt okej, översättningen verkar bra enligt alla som var på föreläsningen i tisdags.

2008-10-16 @ 22:07:13
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com
Postat av: Kotte

Jag var inte så imponerad av översättningen :P Men jag föredrar i stort sett alltid originalspråket X)

2008-10-16 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0