Tidig morgon

Yay! Shit, jag klarade det, jag släpade mig ur sängen tidigt! Klockan var halv åtta, och jag kunde ha legat kvar till långt senare... men nu är jag trött på det, kan inte ha sovmorgon varje dag >.<

Jag drömde något om Loke... Han var liksom inte så mycket deltagande själv, det var mest mycket snack om honom... Det fanns en massa vita fotspår på marken, som alla kopplade till honom... Och en av mina tavlor såg också ut att vara målad direkt på marken.
Något om Trix var det visst också, men det orkar jag inte bry mig om. Nog för att jag gillar Trix, men inte fan orkar jag drömma om dom jämt, jag hinner ju tröttna.

Nu ska jag duscha, åka till Mölndals Centrum, sätta in pengar på banken, dra till min gamla skola, hämta ett betyg och sätta mig i ateljén och försöka göra lite tavlor. Sen hem och äta, och dra till McDonald's o jobba.

Reaktioner
Postat av: Jennifer

Va? Tröttna på TRiX? Vad är detta för stil? ;)

Jag har för övrigt kommit fram till i samspråk med en kompis att TRiXarna borde gå att önska sig i julklapp.. Så jag har officiellt önskat mig Johan XD

2008-10-07 @ 16:27:50
URL: http://galencaliel.blogg.se/
Postat av: Kotte

Ja, minsann, jag skulle kunna tröttna... Och det vore hemskt tråkigt, då blir det svårare att finna inspiration till måleri :P

Haha, jag tror jag satsar på att hitta nån annan julklapp XP

2008-10-08 @ 00:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0