Höst!

Fan vad jag älskar höst!

Inte jämt kanske, men just nu känns det alldeles utmärkt. Hade det regnat mer skulle det väl kännas värre... men nu gör det ju inte det, och då får man passa på att njuta!

Traska runt på promenader i höstkylan, med varma kläder och bra musik i öronen... eller trevligt sällskap.
Mysa in sig hemma, med en varm kopp té, bra musik... eller trevligt sällskap.

Men bäst av allt är ändå äpplena!! Gud, vad jag älskar äpplen! Det ligger inte mindre än fyra stycken här bredvid datorn. Jag skulle kunnat palla dem, men det är ju ytterst fånigt när så många snälla äppleträd-ägare ställer ut stora tunnor med dem till förbipasserande ^_^
Det är bara att plocka efter behag... Alla är inte så fina, men det kanske är ett tecken på att det är dags att baka äppelpaj?



Nu drar föräldrarna utomlands, till Kreta, och överger oss ungar. Särskilt överger de mig, som fyller år medan de är borta... Men vad gör det, jag kommer ju ändå fylla år ^^



TRiX hotar mig till döden i sin gästbok... Vet inte riktigt vad det tagit åt dem... Och hoppas att jag får svar snart, så jag kan komma över min ångest.



Tjolahopp!

Reaktioner
Postat av: Jennifer

Nej men,, Inga dödshot på Kotte!!

Är det du som är "Svante-älskare"?

2008-09-26 @ 07:55:32
URL: http://galencaliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0