Kvällsro och misslyckande

I have failed. Miserably.
Okej, överdrift... Jag är helt enkelt inte nöjd med hälften av bakgrunden på tavlan jag nyss avslutat. Men det stör mig något enormt! Vill åtminstone känna mig lite nöjd, får försöka fokusera på Johan och Bobo som faktiskt blev bra -.-
Pirat

Sedan känner jag ångest då och då, när jag får för mig att TRiX-arna kommer vara otrevliga mot mig. Vet inte varför sådan tankar faller över mig, men de gör det. Jag kan plötsligt bli så osäker ibland, bara tappa all självkänsla och tro att allt kommer gå åt helvete. Jag är ju medveten om det, förstår inte varför jag ska gå och drabbas av ångest då -.-

Men jag har det ändå förbaskat bra ändå! Visserligen ont om pengar, eftersom jag aldrig får några tider på McDonald's där jag ändå inte vill jobba... Dock är pengar överskattat ibland. Jag sitter här och avnjuter en kopp té, kallat KvällsRo, och hoppas på att herr Johan Holst skall dyka upp på fredag... och att de inte tröttnat på mitt tavelmåleri.

Reaktioner
Postat av: Marielle

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Dina tavlor är mycket bättre än mina oavsett vad du tycker. Och nu till något jag inte sagt innan: Om Trixarna tröttnar är det tokiga, om de är otrevliga mot dig blir jag tokig på dem och te är tokigt gott. Kram på daj

2008-09-23 @ 23:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0