Någon fyller år idag...

...vem kan det va'?

Jo, Kotte fyller år idag! Hipp hipp, hurra hurra!

19 år... Inte så mycket till födelsedag egentligen: första gången i mitt liv då jag inte väcks med sång på min födelsedag. Föräldrarna har flytt på semester till Kreta, och bröderna har skola. Men mormor tittade förbi med tårta och pengar som present :)
De pengarna skall delvis sparas, och delvis spenderas på målarduk.



Nu ska jag ner på stan och se om min mobil går att rädda på något smärtfritt sätt. Den förnekar alltså att den besitter en kamera, och att det finns ett galleri. Den är också allmänt seg. Jag försökte göra en säkerhetskopiering av alla filer, från datorn till mobilen... Men det var dumt gjort. Filerna var senast sparade i typ juni eller nåt, så allt jag lagt in på mobilen efter det är borta för alltid. Alla sms jag fått; raderade. Alla nya kontakter: raderade. Lyckligtvis har jag lyckats samla ihop alla igen, men sms:en är ett minne blott.

Reaktioner
Postat av: vera

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

2008-09-29 @ 19:44:40
URL: http://arevvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0