Sött och salt

Tja, provade saltet igår kväll, men det gav inte så mycket effekt. Det gjorde inte ont heller, faktiskt, blåsan verkar mest vilja vara ifred. Men den har faktiskt krympt en del, jag tror minsann saltet lyckades torka ut den något iallafall ^^

Idag är det måndag, vilket innebär skoldag. Jag har bara föreläsningar på måndagar och onsdagar, mellan fyra och sex, vilket ger mycket ledig tid. Nästa månad lär den dock upptas av McDonald's om jag inte lyckas få tummen ur och skaffa ett nytt jobb. Vi får väl se hur det blir med den saken :P

Annars sitter jag mest och målar, och planerar målningar! Just nu föreställer de flesta TRiX, och dessa gycklare har redan tagit emot tre tavlor. Nu är min plan att massproducera tavlorna, och sedan hålla vernissage/auktion... men denna idé måste bollas med TRiX-arna, de kanske inte vill att jag säljer de. Killarna kan alltid få någon procent av försäljningen... procent till mig, procent till de, och kanske till välgörande ändamål?

Just nu försöker jag vänja mig vid att dricka té oftare. Det är en konstform jag inte bemästrat tidigare, så det är intressant med att försöka något nytt ;)

Ni anar inte hur mysigt det är att sitta med en kopp té, måla en vacker tavla, och lyssna på härlig avslappnande musik...

Reaktioner
Postat av: Jennifer

Eller med en Jennifer, skvallrandes i soffan ^^

(Om teet alltså) :D

2008-09-26 @ 07:40:15
URL: http://galencaliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0