Stuff

Jag har inlägg med bilder från Medeltidsveckan på G. Det är mycket att skriva, och många bilder att ladda upp, så de ligger sparade så länge ^^

Tänkte det var lika bra att börja blogga om annat, det händer ju saker... jämt O_o

Största nyheten torde vara:

JAG SKA TILL NYA ZEELAND! 25:e januari lämnar jag Sverige. Hembiljetten är bokad till juli, men den går att boka om, om jag vill stanna kortare eller längre tid :)


Just nu kämpar jag med en bild.. Ni ska få se den senare, när den är klart och levererad. Nu på fredag måste den vara klar, då åker jag till Västerås. Från Västerås drar jag sedan vidare till Sthlm med mamma på söndag ^^ Så stannar vi till tisdagen :)


Hoppas ni alla hade en God Jul och en bra nyårsafton! Jag hade det jättemysigt, och fick en laptop i julklapp ^_^


Teeny tiny, 3-4 centimeter hög IRL. Ville prova akrylfärg på ritpapper, så denna lilla figur blev ett experiment. Är lite South Park-kåt just nu, så det föll sig naturligt XD

Reaktioner
Postat av: Kicki

Jag hoppas att du kommer få det underbart när du är ute och far.. Och bara så du vet att jag inte glömt.

KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL! KAPITEL!

Love yah! //Loverbunny ;)

2010-01-09 @ 13:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0