Nytt!

Oj oj, dags att damma av bloggen en smula och uppdatera igen!

En ny termin har precis startat på lärarutbildningen, och det rockar fett! Hittills känner jag mig riktigt taggad inför den nya kursen, trots val och kval i sommar... tror aldrig jag kommer känna mig helt hundra på valen jag gör, men det viktigaste är att jag är lycklig och kan se ett bra mål framöver :)

Hösten bringar inget särskilt än så länge, annat än några lovande helger och ett fint liv överlag. Kommer nog bli alldeles storslaget.

Jag har börjat smycka mina väggar i lägenheten med diverse målerier och skriverier. Ovanför skrivbordet har jag en citatvägg, bredvid den har jag börjat kladda figurer av olika slag som gör mig glad ^^


Senaste tidens målerier:


De två scen-backdropsen jag målade åt Bastardus Sans. Målade också deras logga på en duk... de mätte nära på 2x2 meter. Stoooort projekt!

En av de svåraste eldmålningarna jag gett mig på hittills. Akryl.

En bit av väggen jag målar på. Jag har John Cleese på väggen, pilutta dig, det har inte du!

Gjorde lite ambitiös bild till en enkel uppgift i skolan. Bilden av Wolverine utgick jag från hans tortyrskri i "Wolverine goes to hell". Smaskig bok.

More to come!

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0