Patrik 1,5

Oh yeah, jag var och såg Patrik 1,5 med familjen, som jag väntat på att få se så sjukt länge. Jag läste om den säkert ett år innan den faktiskt kom ut på bio, och jag visste redan då att jag skulle tycka om den... Gustaf Skarsgård är fullkomligt briljant, jag bara älskar honom och hans skådespeleri ^^

Hursomhaver, filmen var helt fantastisk. Allt var super... utom snubben som satt bredvid mig. Varför var jag tvungen att hamna bredvid den typ enda homofoben i hela jävla salongen?

Varje gång Sven o Göran (Gustaf och Torkel) rörde kärleksfullt vi varandra - kysstes, smektes - så började snubben bredvid mig att sucka, och stöna irriterat, och skruva på sig. Inte på ett "'vad-kåt-jag-blir"-sätt, utan på ett "fan, måste de hålla på att tafsa på varandra? Jag mår illa..."

Vad fan hade du väntat dig? Filmen handlar om ett bögpar! Vem fan släpade med dig på bion? Ingen tvingar dig att titta! Dessutom förekom det inte en enda ordentlig sexscen, och allt mingel var nedtonat... Det var bara söta små hångelstunder... Fan vad besviken jag blir. Det förstörde mycket av upplevelsen... Att scenerna jag tycker var vackra och söta skulle förstöras av obekväma grymtningar från killen intill.

Reaktioner
Postat av: Greta

Jag hade två homofober bredvid mig när jag såg den, men de nöjde sig inte med att sucka utan de skulle kommentera hela tiden, typ "vilket bögigt leende han har"...

2008-12-02 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0