Slö

Betnér var underbar, som beräknat. Innan vi drog för att se honom, kom Alexandra och hennes bror på besök för att äta pannkakor ^^
Efteråt stack jag och Alexandra till Haket, och försökte få tag i mer folk som ville ut. Men ingen hörde av sig, utom Jennifer som var på Gretas. Så efter ett tag lämnade vi Haket, Alexandra åkte hem, och jag stack till Gretas ^^

Jennifer var där med en massa gamla klasskamrater, tror jag, de firade någon snubbe... En av dessa, världens sötaste tjej, höll mig sällskap och jag henne. Det var urmysigt, men jag vet inte om hon kände likadant... *suck* Kan aldrig tolka folks vibbar.


Har helt hoppat av engelskkursen nu, och försöker söka andra... Men självklart ska ansökningarna strula, så det blir väl till att sticka till GU imorn eller nåt. Nu tänker jag iallafall försöka producera så mycket tavlor som det bara går... Men måste finna inspirationen och motivationen O_o

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0